Crowned in Purpose

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

De agenda gaat elke 1e van de maand open voor de maand erop.

19:00 ’s avonds voor vaste klanten en alle plekken die overblijven, kunnen vervolgens worden geboekt door nieuwe klanten om 20:00. Op deze manier sta ik nooit maanden vooruit geboekt en kan iedereen een keer aan de beurt komen.

Let op: Zet wel op tijd je wekkertje! Alle plekken vliegen namelijk zó de deur uit.

Nee, dit hoeft niet. Als je minimaal 1 keer bent langsgekomen dan staan al jouw gegevens al in mijn systeem. Gebruik wel hetzelfde e-mailadres bij het invullen van een (vervolg) afspraak, als die je al eens eerder hebt gebruikt. Anders herkent het systeem je niet.

Let op: Klanten die langer dan een jaar niet zijn teruggekomen, worden automatisch uit het systeem verwijderd en wederom gezien als nieuwe klant. 

Op het moment dat je met jouw eigen gegevens boekt voor een ander (zonder mijn goedkeuring), ben ik genoodzaakt je boeking te annuleren. Dit, omdat ik een groot klantenbestand heb en met een reden mijn vaste klanten voorrang geef op de rest. Op het moment dat iedereen op deze manier voor anderen gaat boeken (wat ik in eerste instantie volkomen begrijp en attent vind), staat mijn systeem weer vol met nieuwe klanten zonder enige registratie.

Ook is het voor mij belangrijk dat al mijn klanten apart hun gegevens hebben ingevoerd in mijn systeem. Mocht er namelijk ooit iets aan de hand zijn, kan ik een ieder uit mijn boekingssysteem persoonlijk contacteren.

Nee, ik werk bewust niet met een wachtlijst. Dit, omdat ik een te grote klantenkring heb ontwikkeld en de tijd niet heb om iedereen te contacteren als er iets uitvalt. 

Alle plekken die tussendoor uitvallen, deel ik op mijn Instagram/Facebook stories. Houd daarom altijd mijn Socials in de gaten.

Ook daarbij geldt: Wie het eerst komt, het eerst maalt.

Mocht je geen Social Media hebben, zou je altijd nog iemand anders kunnen vragen om het voor je in de gaten te houden.

Nee, dit klopt niet. Ik open namelijk mijn agenda elke 1e van de maand handmatig. Vandaar dat je misschien die melding kan ontvangen, omdat dit een automatisch bericht is vanuit mijn boekingssysteem. Dit heeft verder niks te maken met hoe ik te werk ga, dus kan je het gewoon negeren.

Als je geen afspraak kan inplannen, dan sta ik vol tot het einde van de maand. Ik sta dus niet volgeboekt tot 3+ maanden.

Deze melding ontvang je alleen als je als nieuwe klant probeert te boeken op een tijdstip die alleen beschikbaar is voor vaste klanten óf als je als vaste klant een verkeerd e-mailadres invult die het systeem niet herkent, omdat het er niet in staat.

  • In geval 1 hoef je geen contact met mij op te nemen. Dit is namelijk een automatisch bericht vanuit mijn boekingssysteem. Als nieuwe klant geldt dat je pas kan boeken om 20:00 ’s avonds, eerder dan dat gaat niet. 
  • In geval 2 is het wel handig om contact met mij op te nemen via info@crownedinpurpose.nl. Dan kan ik namelijk onderzoeken onder welk e-mailadres je jouw allereerste afspraak hebt geboekt, zodat je gemakkelijker het systeem in kan komen. Vergeet niet tijdens het mailen van jouw bericht, door te geven welk e-mailadres je probeerde te gebruiken. 

Bij de ‘Purpose cut’ behandeling wordt het haar in een combinatie van zowel nat, als droog geknipt. Dit wordt op voorhand allemaal met je besproken en besloten. (Ik kijk naar het structuur en valling van het haar en wat er het beste bij past) Natuurlijk worden de wensen van de klant in de bespreking meegenomen. Let op: Het is daardoor wel erg belangrijk om je haar los te dragen en van te voren in model te brengen zoals je normaliter gewend bent om te doen. Op deze manier kan ik het haar beter bekijken en beoordelen.

Hetzelfde geldt voor de Crown Consults.

Ik ben een hijab vriendelijke salon. Wil je de ramen afgeschermd hebben? Noteer dit dan in de notities tijdens het maken van je afspraak, zodat ik hier rekening mee kan houden. (Ik behandel af en toe namelijk ook heren)

Vanaf heden krijg je het geld bij een annulering niet meer automatisch teruggestort, maar dient jouw aanbetaling als een tegoed die automatisch wordt verrekend in de salon, bij jouw eerst volgende bezoek.

Wel kan je eenmalig per mail opnieuw een afspraak met mij inplannen (Max. 1 maand vooruit). Doe dit alsjeblieft meteen nadat je je afspraak hebt geannuleerd. Indien deze ook niet door gaat ben je zelf verantwoordelijk voor het tijdig maken van een nieuwe (online) afspraak, wanneer de agenda weer open gaat.

Mailen kan naar info@crownedinpurpose.nl

Alle behandelingen en prijzen kan je hier terug vinden.

Bij mij is het niet mogelijk om in de salon met contant geld te betalen, tenzij het gepast is. Ik heb namelijk geen wisselgeld.

Verder accepteren ik wel betalingen met PIN.

De salon zit gevestigd aan de Nieuwe Binnenweg 95B in Rotterdam, binnenin Studio Honimoa. Tevens bevindt het zich naast Jordy’s Bakery.

Met het openbaar vervoer:

Vanuit Rotterdam Centraal is het 10 minuten lopen (gebruik hiervoor Google Maps). Daarnaast kan je ook tram 4 richting Heemraadsplein pakken en uitstappen bij Bloemkwekerstraat. Vanuit daar is het nog maar 1 minuut lopen naar de salon toe.

Met de auto:

In de stad geldt betaald parkeren. Rondom de salon zijn er veel parkeerplaatsen waar je kan fileparkeren. Hierbij raad ik het wel aan om op tijd van huis te gaan, het is er namelijk altijd erg druk en daardoor lastiger om een parkeerplek te vinden.

Tip: Heb je al een afspraak staan? Reserveer dan van te voren jouw parkeerplek via Parkbee ‘Nieuwe Binnenweg’. Daar betaal je goedkoper per uur en ben je verzekerd van een parkeerplek. Ook is het vanuit daar nog maar 3 minuten lopen naar de salon toe.